Wij zijn Mannequins BONAMI

BONAMI is oorspronkelijk een Belgisch familiebedrijf dat is uitgegroeid tot een internationale trendsetter binnen de niche van hoogwaardige etalagepoppen. Wij positioneren ons op het snijpunt van mode en vakmanschap.

“Mannequins crafted for fashion”. Dit is waar we voor staan. Ons vakmanschap toont zich van de eerste tekening tot het prototype en de afwerking van de paspop. Vandaag wordt dit artisanale gecombineerd met hedendaagse technieken zoals 3D-printen. Bovendien worden onze mannequins ontwikkeld voor de mode industrie, dus voor boetieks, multimerken shops, designer winkels …

Sinds 1987 zijn wij een gevestigde waarde binnen de internationale modescène. Toch zijn we er over de jaren heen steeds in geslaagd om trouw te blijven aan het BONAMI DNA. Uitstekende kwaliteit en unieke, trendy ontwerpen via verantwoord ondernemerschap is wat ons onderscheidt.

Volg ons @bonamimannequins op Instagram!

Visie

Uitstekende kwaliteit afleveren samen met unieke ontwerpen 

Klanten willen een paspop die gemakkelijk te hanteren is wanneer de kledij wordt veranderd. Niet te licht, niet te zwaar. Ze willen een etalagefiguur die stevig staat, niet al te breekbaar is en waarvan de verf niet gemakkelijk loslaat. Kwaliteit. Dat is wat u vraagt en wat u terugvindt bij BONAMI. Dit niveau combineren wij bovendien met trendy ontwerpen. Onze mannequins worden steeds gekenmerkt door hun gracieuze houdingen, hun expressieve gelaatsuitdrukking en elegantie tout court. Winkels zijn echter verschillend. Daarom bieden we onze paspoppen aan in een ruim scala van maten en afwerkingen. Daarnaast kijken we er ook steeds naar uit om samen met u een op maat gemaakte collectie te ontwerpen.

Wij begeleiden u graag in de zoektocht naar paspoppen die perfect aansluiten bij de uitstraling van uw merk!

Waarden

Gepassioneerd, Creatief, Innovatief, Klantgericht, Belgisch

Toegegeven, we sturen geen wagens naar de ruimte. Toch is ons team op dezelfde wijze gepassioneerd door onze producten. Wij houden van de uitdaging om nieuwe collecties te lanceren en winkels te verbazen met onze modellen. Daarom zijn we voortdurend op zoek naar manieren om ons her uit te vinden, voor onze klanten. Samen met onze medewerkers staan deze laatsten inderdaad op de eerste plaats binnen ons bedrijf. Dit vertaalt zich in een uitstekende dienstverlening vóór en na de aankoop. Ondanks ons internationaal klantenbestand, behouden we ten slotte onze Belgische identiteit.

Missie

De cultuur veranderen binnen de mode industrie

Een kwaliteitsvolle en duurzame pop afleveren komt met een prijskaartje. Vele bedrijven hebben het over “corporate social responsibility”. Minder ondernemingen vertalen dit naar hun praktijk. BONAMI wil geen bochten afsnijden in zijn productieproces en wil elke schakel eerlijk behandelen (mensen en planeet). De “triple bottom line” is wat telt voor ons. BONAMI wil hierin een pionier en dus een voorbeeld zijn voor anderen. Daarom nodigen we onze klanten uit om samen voor die verandering binnen de mode industrie te zorgen.